Nu är anmälan öppen för innebandycupen HICUP. Klicka här!
Hovmantorp GoIF

Sponsorhuset

Är du också den som beställer resor, filmer, CD-skivor, böcker, bläckpatroner eller tjänster på Internet?
Fortsätt med det!
Varje gång du beställer något via Sponsorhuset så tillfaller ett sponsorbidrag till Hovmantorp GoIF. Hur fungerar det? På www.sponsorhuset.se finns det samlat över 130 sponsorer som erbjuder sina produkter och tjänster. När du beställer något från dessa företag så får Hovmantorp GoIF ett sponsorbidrag! Du betalar samma låga pris som om du beställer direkt från företaget!!
Nu behöver vi ert stöd! Klicka på http://www.sponsorhuset.se/hovmantorpgoif/ och prova hur enkelt det är att handla via Sponsorhuset.

Hur mycket pengar får föreningen vid varje beställning från företagen?

Företagen väljer mellan att betala en fast summa per beställning eller en procentsats på ordervärdet. Hur mycket företaget betalar framgår tydligt innan du lagt din beställning.

Kommer varorna eller tjänsterna att bli dyrare än företagets ordinarie priser då ett bidrag utgår till föreningen vid varje beställning?
Nej, självklart inte! Detta är företag som vill synas i samband med svenskt föreningsliv och detta är ett bra sätt för dem att marknadsföra sitt varumärke.