Nu är anmälan öppen för innebandycupen HICUP. Klicka här!
Hovmantorp GoIF

Gräsroten

Nu kan du stödja Hovmantorp GoIF när du registrerar ditt spel hos Svenska Spel med deras Spelkortet (gäller ej Poker och Bolagsspel) i butik, på webben eller i mobilen.

Allt du behöver göra är att logga in och välja Hovmantorp GoIF som din favoritklubb. Efter det så får föreningen 10 poäng för varje spelad krona som du spelar för. Hur mycket pengar föreningen får beror på stor del av poängpotten föreningen fått under ett år. Totalt delar Svenska spel ut 50 miljoner kronor till Sveriges föreningar.

Det kostar dig inget extra utöver det som du spelar för.

Klicka på bannern nedan för att direkt komma till sidan för att stödja Hovmantorp GoIF.

Vill du veta mer kan du läsa på Svenska Spels hemsida. Klicka på länkarna så öppnas informationen i nya fönster: