Nu är anmälan öppen för innebandycupen HICUP. Klicka här!
Hovmantorp GoIF
P07-08

Säsongsuppstart 21/8
2021-08-27 09:17

I lördags startade vi upp säsongen med en kickoff för alla föräldrar och spelare. Träning, gokart och gemensam middag på kvällen.

Tillsvidare tränar vi endast 1ggr/vecka, tisdagar. v.39 kommer vi att börja träna 2 pass i veckan. Tisdagar och torsdagar. Observera att vi har ny träningstid på torsdagar 19-20.15.

Seriespelet börjar redan 5/10 med en hemma match. Vi hoppas att vi ska kunna genomföra ett helt seriespel denna säsongen. Som vanligt kommer vi att behöva bemanna sekretariat och kiosk. Scheman på detta kommer i separata utskick.

Vi kommer också att vara sargvakter under herrarnas division 2 matcher. 4 st / gång. Även här kommer ett schema separat lite senare.